אירוע בת מצווה כמו של גדולים

גיל בת מצווה, תחילתה של תקופת ההתבגרות, מסמל את המעבר בין הילדות לבגרות. בגילאים אלו כל הבנות מתחילות לשים לב יותר ויותר למראן החיצוני, לפתח טעם נרחב באופנה, להתעניין באיפור, שיער ונעליים וכמובן לנסות למשוך את תשומת ליבם של הבנים. מראה חיצוני וחיי חברה הם בין הדברים החשובים לכל בת בגיל 12, אז מה הפלא שלקראת אירוע בת המצווה יש התרגשות גדולה והכנות רבות כדי להפוך את האירוע למסיבה של גדולים?

חגיגת אירוע בת מצווה במסיבת ריקודים במועדון הכי נחשב בעיר, רשימת מוזמנים ארוכה של כל ילדי השכבה, התעסקות רבה בשמלה, אלו רק חלק מהדברים המאפיינים היום כל ילדה שחוגגת בת מצווה. הבנות מרגישות שהחגיגה שלהן זאת ההזדמנות להיות מלכה ליום אחד ולהיות מוקפת בכל המשפחה והחברים האהובים עליה.

מסיבות בת מצווה במועדונים מחולקים בדרך כלל לשלושה שלבים עיקריים. ראשית, כניסת כלת השמחה למועדון. כניסה זו בדרך כלל מרשימה במיוחד כאשר כל תשומת הלב מופנית לילדה. הכניסה כוללת שירים, ריקודים ושלל אטרקציות שמלהיבות את הקהל ומכינות אותו להמשך המסיבה. לאחר מכן יש את המסיבה עצמה. המסיבה כוללת רחבת ריקודים ענקית ושלל אטרקציות כמו אביזרים זוהרים ברחבה, רקדניות מקצועיות שמלוות את כל האירוע, מופע מיוחד בשיר או ריקוד של ילדת בת המצווה וכדומה. את כל האירוע מלווה מוזיקה איכותית עליה אחראי ד'יג'יי שמכיר ויודע אילו שירים הכי שווים במסיבות וכמובן שכיבוד, אוכל ושתייה (קלה כמובן) בבר חופשי. בחלק השלישי מקיימים את טקס בת המצווה המסורתי, הכולל דרשה, ברכות של המשפחה והחברים וכמובן עוגת בת מצווה מפוארת. בשנים האחרונות מקובל מאוד להכין מצגת, קליפ או סרטון בת מצווה בו מככבת הילדה עם תמונות של כל החברים והמשפחה שלה.

אין ספק שבסוף מסיבה סוערת שכזאת, שוכחים לגמרי שמדובר בסה"כ בילדים בני 12. בהפקת בת מצווה שכזאת כל ילדה תהיה מאושרת.

כתיבת תגובה