בחירת ספקים למסיבת בת מצווה

הפקת בת מצווה דורשת בחירה והתנהלות מול הרבה ספקים ובעלי מקצוע מתחומים שונים – החל ממועדון לבת מצווה בפתח תקווה, דרך צלמים ומפעילי אטרקציות ועד מעצבי שיער וקוסמטיקאית. כיצד נדע, מבין כל האפשרויות העומדות בפנינו, מה הכי כדאי לבחור? לפניכם מאמר שעושה קצת סדר בבלאגן.

ראשית, בחרו את תאריך האירוע. לתאריך יש משמעות גדולה מכיוון שבהתאם לעונות השנה תכנון האירוע יכול להשתנות. יכול להיות שבקיץ תעדיפו לערוך בת מצווה בחוץ, בגן אירועים או בבריכה, בעוד שבחורף תעדיפו מסיבת ריקודים סוערת במועדון. בנוסף, יכולים להיות הבדלי מחירים בין העונות.

לאחר שבחרתם תאריך, עליכם למצוא מקום לבת מצווה. בדקו את מגוון האפשרויות ובחרו במועדון לבת מצווה בפתח תקווה שהכי מצא חן בעיניכם, גם מבחינת מראה, גם מבחינת האנשים והצוות וכמובן מבחינת המחיר. שימו לב כי המקום מספיק גדול להכיל את כל רשימת המוזמנים שלכם והאם, במידה ואתם מעוניינים באירוע משולב לילדים ולמבוגרים, למשפחה ולחברים, הוא מתאים לכך. אחרי סגירת תאריך ומקום אפשר להתפנות ולבחור את שאר הספקים.

מכיוון שהשוק מלא בצלמים, די-ג'יים, אטרקציות ועוד, מומלץ מאוד להתייעץ עם בעלי המועדון שבחרתם ולבדוק איתם שני דברים. ראשית, האם הם מציעים איזשהי חבילה הכוללת בתוכה חלק מהדברים, כמו די-ג'יי, עוגה לבת מצווה, מצגת וכדומה. אם אכן יש אפשרות לחבילה כזאת, שקלו לקחת אותה מכיוון שהיא יכולה לחסוך לכם הרבה מאוד כסף. שנית, בדקו האם יש להם שיתופי פעולה או האם הם ממליצים על ספקים ספציפיים שיצא להם לעבוד איתם בעבר. למועדון לבת מצווה בפתח תקווה יש ניסיון רב בהפקת בת מצוות והם בהחלט יכולים להמליץ לכם על ספקים ואטרקציות המתאימים לאופי האירוע שלכם.

בחירת ספקים נכונים ומקצועיים למסיבת בת המצווה יכולה להפוך אותה מבת מצווה רגילה לבת מצווה מדהימה, שגם הילדה וגם האורחים לא ישכחו.

מחשבה אחת על “בחירת ספקים למסיבת בת מצווה

כתיבת תגובה